Thursday, July 31, 2014

Debussy/Ravel Orchestral Works


Product Details :

Released on: 1995
Number of discs: 1
Password: classical-gudian
Artists:Carlo Maria Giulini, The Royal Concertgebouw Orchestra,
Format: APE
Original language: English
Total Size: 216mb
Details :
1. La Mer - Three Symphonic Sketches: I. De l'aube a midi sur la mer. Tres lent
2. La Mer - Three Symphonic Sketches: II. Jeux de vagues. Allegro
3. La Mer - Three Symphonic Sketches: III. Dialogue du vent et de la mer. Anime et tumultueux
4. Prelude a l'apres-midi d'un faune: Tres modere
5. Pavane Pour Une Infante Defunte: Lent
6. Ma Mere l'Oye - Five Children's Pieces: I. Pavane de la Belle au bois dormant. Lent
7. Ma Mere l'Oye - Five Children's Pieces: II. Petit Poucet. Tres modere
8. Ma Mere l'Oye - Five Children's Pieces: III. Laideronnette, Imperatrice des pagodes Mouvement de marche
9. Ma Mere l'Oye - Five Children's Pieces: IV. Les Entretiens de la Belle et de la Bete Mouvement de valse modere
10. Ma Mere l'Oye - Five Children's Pieces: V. Le Jardin feerique. Lent et grave

Download Files :
RCO.Giulini.-.Debussy.Ravel.Orchestral.works.1995.rar

2 comments: